و توی دروازه **گل**

سلام فوتبال دوست های پر حاشیه((خوش آمدید))

و توی دروازه **گل**

سلام فوتبال دوست های پر حاشیه((خوش آمدید))

مهمه!

شایعات فوتبال لیگ برتر انگلیس

.

بازگشت رونی
وین رونی بعد از طی کردن دوره درمانی در آمریکا به دلیل مصدومیتی که روی زانویش ایجاد شده بود، حالا با کمی کمبود وزن به منچستر یونایتد بازگشت و تمریناتش را از سر گرفت.
 باشگاه بزرگ لندنی و نگاهی به آینده
 چلسی قصد دارد در نقل و وانتقالات نیم فصل، دیوید لوئیزبازیکن بنفیکا را که 25 میلیون پوند قیمت گذاری شده بخرد. این بازیکن به احتمال زیاد جایگزینی برای جان تری و آلکس دو بازیکنی که این روزها زیاد مصدوم می شودند، خواهد بود.
لیورپول به دنبال تقویت
 لیورپول، به دنبال خرید، /لوکاس بوریوس/ بازیکن بورسیا دورتموند، تیم صدر جدولی بوندسلیگا است. آنفلید همچنین قصد دارد /آنتونی گریزمن/ را هم از باشگاه رئال سوسیه-داد بخرد .
بنتنر و بایرن
 فرانس بکن بائر، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ معتقداست، نیکولاس بنتنر، بازیکن آرسنال می تونه برای این باشگاه آلمانی مناسب باشد.
کاپلو بازیکنان را کنترل می کند!
 فابیو کاپلو، سرمربی تیم ملی انگلستان که بعد از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی ناکام بود، برای کنترل میزان آمادگی بازیکنانش از سیستم جی پی اس استفاده می کند.
قول رئیس به هوادارن وستهام
 کرن بردی/ به طرفداران باشگاه وستهم قول داده که در نقل و انتقالات میان فصل، که حدود سه ماه دیگر است، خریدهای خوبی برای تیم خواهد کرد تا این تیم در لیگ برتر جزیره باقی بماند
دلخوری ونگر از بوتروید
آرسن ونگر، سرمربی آرسنال گفته بعد از عمل زشتی که /جی بوتروید/ بازیکن کاردیف انجام داد، و همچنان در لیست تیم ملی انگلستان هست، ناراحت است. بوتروید، در بازی پیش این تیم بعد از گل ردنش؛ پیراهنش را در آورد و روی مربی سابقش، دون هوو انداخت. هوو بازیکن سابق آرسنال و در کادر فنی کاونتری سیتی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد