و توی دروازه **گل**

سلام فوتبال دوست های پر حاشیه((خوش آمدید))

و توی دروازه **گل**

سلام فوتبال دوست های پر حاشیه((خوش آمدید))

پیروزی مسی برابر کپنهاگن

باز هم شگفتیهای   مسی در لیگ اروپا...

شکست دانمارکی های شگفتی با دوگل لیونل مسی

سومین و چهارمین گل لیونل مسی در مسابقات فصل جاری لیگ فوتبال قهرمانان اروپا ، بارسلونا را در ورزشگاه خانگی اش در نیوکمپ دو بر صفر بر اف ث کپنهاگن پیروز کرد و بالاتر از دانمارکیها در صدر گروه چهار قرار داد.


  این دو گل فوق ستاره آرژانتینی که در دقایق نوزده و ْآخر بازی به ثمر رسید نخستین شکست مرحله گروهی را بر تیم شگفتی ساز دانمارکی وارد کرد و بارسا را در صدر جدول بالاتر از کپنهاگن قرار داد که در دو بازی قبلی خود به پیروزی دست یافته بود.
فاتح لیگ قهرمانان اروپا در سال 2009 پس از انکه یک بر صفر جلو افتاد در دستیابی به پیروزی قطعی از طریق افزایش فاصله خود با مشکلاتی برخورد کرد.
  پپ گوآردیولا سرمربی بارسلونا که پس از پیروزی دو بریک شنبه شب تیمش در بازی با والنسیا در لیگ اسپانیا شاگردانش را مورد ستایش قرار داده بود مجبور شد در این دیدار تعییراتی در تیم خود بدهد از جمله به ویکتور والدز دروازه بان اول خود را به دلیل بیماری استراحت دهد.
ژاوی هافبک بارسلونا نیز که پس از بازی با والنسیا دچار مصدومیت شده بود روی نیمکت نشسته بود.
اما به رغم این تغییر ، داوید ویا پس از گذشت تنها چهار دقیقه از بازی نخستین هشدار را به تیم میهمان داد و تیر دروازه کپنهاگن را به لرزه در آورد.
پس از یک پاسکاری دقیق ، مسی که توسط آندرس اینیستا تغذیه شده بود با یک شوت پای چپ تور دروازه کپنهاگن را لرزاند. این گل که نخستین گلی بود که دانمارکی ها در این فصل دریافت کرده بودند برنامه آنان را برای ارائه یک بازی دفاعی دقیق بهم زد.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
سامان پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 23:23 http://me30.blogsky.com

سلام.من خودم طرفدار پر وپا قرص مسی و بارسا هستم ولی هممون دیدیم که هر دو گل مسی روی پاس بود و حتی یه نفر هم دریپل نداد.گل دوم که خیلی بد بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد