و توی دروازه **گل**

سلام فوتبال دوست های پر حاشیه((خوش آمدید))

و توی دروازه **گل**

سلام فوتبال دوست های پر حاشیه((خوش آمدید))

باز هم از ستارهی منچستر....

اظهار نظر مربیان تیم های مطرح اروپا در مورد خرید رونی

اظهار نظر مربیان تیم های مطرح اروپا در مورد خرید رونی

'وین رونی' بازیکن 24 ساله باشگاه منچستریونایتد بعد از اینکه اعلام کرد دیگر نمی خواهد در این تیم بماند، به صدر اخبار رسانه های ورزشی انگلیس تبدیل شده است.

  این در حالیست که فقط 18 ماه تا پایان مدت قرارداد او با منچستریونایتد باقی مانده است.
ظاهرا رونی در جدایی از منچستریونایتد به قدری مصمم است که ''الکس فرگوسن'' سرمربی شیاطین سرخ هم در کنفرانس خبری قبل از بازی با بورسااسپور در لیگ قهرمانان اروپا، این خبر را تأیید کرد.
پس از افشای تصمیم رونی برای ترک اولدترافورد تیم های مختلفی از جمله رئال مادرید تلاش خود را برای جذب وی شروع کرده اند.
در همین راستا مربیان برخی از تیم های مطرح اروپا در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه آیا تمایلی به خرید رونی دارند یا خیر، واکنش های جالبی داشته اند که در زیر می آید:

** ''کارلو آنجلوتی'' سرمربی چلسی: شاید مجبور باشم در آینده بارها به این سؤال پاسخ بدهم پس بگذارید همه چیز را همین الآن روشن کنم. من دوست ندارم مربیان دیگر در مورد بازیکنانم صحبت کنند و در عین حال احترام زیادی برای منچستریونایتد و الکس فرگوسن سرمربی آنها قائل هستم. به همین دلیل در مورد وضعیت رونی صحبتی نخواهم کرد.

** ''خوزه مورینیو'' سرمربی رئال مادرید: رونی متعلق به منچستریونایتد واولدترافورد است. اما اگر منچستریونایتد در نهایت تصمیم گرفت که او از این تیم برود، حتما با من تماس بگیرید. من او و فرگوسن را دوست دارم. به نظرم بهترین چیز برای رونی ماندن در اولدترافورد است و همین کار را هم خواهد کرد.

** ''آرسن ونگر'' سرمربی آرسنال: آیا فصل نقل و انتقالات شروع شده؟ ما در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات نیستیم و قصد خرید هیچ بازیکنی را نداریم. ماجرای رونی داستانی شده که از خواندن آن در روزنامه ها خوشم می آید اما نمی خواهم هیچ دخالتی داشته باشم. این یعنی ما بازیکن جدیدی نمی خریم و به اندازه کافی مهاجم داریم.

** ''هری ردنپ'' سرمربی تاتنهام: می خواهم با رییس باشگاه در مورد امکان خرید رونی صحبت کنم اما شک دارم چنین اتفاقی بیفتد. گاهی چنین چیزهایی پیش می آید. فوتبال متعلق به مردم است و آنها حق دارند که از ماجراهای حاشیه ای هم با خبر شوند.
 

نظرات 2 + ارسال نظر
سامان پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 14:35 http://me30.blogsky.com

سلام نازنین جون وبلاگ قشنگی داری .اگه دوس داشتی به وبلاگم سر بزن.

سامان پنج‌شنبه 29 مهر 1389 ساعت 14:37 http://me30.blogsky.com

به نظر تو این رونی ستارست.با این رسوایی که به بار آورده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد