و توی دروازه **گل**

سلام فوتبال دوست های پر حاشیه((خوش آمدید))

و توی دروازه **گل**

سلام فوتبال دوست های پر حاشیه((خوش آمدید))

ستاره ی منچستر می رودامابعداز۵سال

وین رونی اعلام کرده قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید نخواهد کرد و سرآلکس فرگوسن در نظر دارد این بازیکن را در فصل نقل و انتقالات زمستانی در فهرست فروش قرار دهد. وین رونی  

 

 

اماحالا طبق آخرین اطلاعات منچستر گفت رونی را به Manchester Cityنخواهیم داد... 

 

دیدید چی شد همه چیز برعکس شد...

وین رونی اعلام کرده قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید نخواهد کرد و سرآلکس فرگوسن در نظر دارد این بازیکن را در فصل نقل و انتقالات زمستانی در فهرست فروش قرار دهد. وین رونی اعلام کرده قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید نخواهد کرد و سرآلکس فرگوسن در نظر دارد این بازیکن را در فصل نقل و انتقالات زمستانی در فهرست فروش قرار دهد.
 قرارداد حال حاضر رونی با من یونایتد ژوئن 2012 به پایان می رسد و این در حالی است که مسئولان منچستریونایتد به هیچ وجه علاقمند نیستند بازیکن خود را به صورت قرضی از دست بدهند. اکنون سه تیم خواستار به خدمت گرفتن وین رونی هستند: منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا.

بر پایه گزارش سایت فوتبال بریتانیا، سیتی پیشنهاد شفاف 50 میلیون پوندی خو را ارائه کرده و این در حالی است که رونی با پیوستن به رئال مادرید، دوباره با کریستیانو رونالدو همبازی می شود. خوزه مورینیو از پیش‌تر علاقمندی خود را به این مهاجم اعلام کرده ضمن اینکه فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید هم عنوان کرده عاشق این مهاجم انگلیسی است.

باشگاه بارسلونا هم از تمایل خود برای به خدمت گرفتن وین رونی خبر داده است. شرکت تولید پوشاک "نایکی" که حامی مالی بارسا نیز هست، از زوج لیونل مسی و وین رونی استقبال کرده است.

روزنامه "دیلی میرر" انگلستان اعلام کرده دستمزد هفتگی رونی 300 هزار پوند خواهد بود که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. 


 


یونایتدی‌ها: رونی را به منچسترسیتی نمی‌دهیم

انتشار خبر فروش احتمالی مهاجم 24 ساله اولدترافورد،‌ آتش اختلاف‌‌های دیرینه من‌یونایتد را با من‌سیتی شعله‌ور کرد.

  در شرایطی که رسانه‌های خبری انگلیس از ابتدای هفته جاری بطور پیوسته از ترک احتمالی وین رونی در پایان فصل جاری خبر داده‌اند، روزنامه پرتیراژ اکسپرس در تازه‌ترین شماره خود (امروز) گزارشی را منتشر کرد که بیان‌گر عمق اختلاف‌های کهنه یونایتدی‌ها علیه سیتی‌ها است.
براساس این گزارش یونایتد‌ی‌ها وقتی فهمیدند علاوه بر بارسلونا و رئال‌مادرید اسپانیا و اینترمیلان ایتالیا، دو تیم لیگ برتری منچسترسیتی و چلسی نیز ابراز علاقه برای استخدام وی کرده‌اند، موضع‌گیری کردند.
در این گزارش از قول یک مقام مسئول اولدترافوردی‌ها عنوان شده است: باتوجه به تمایل من‌سیتی برای استخدام وین، بنظر می‌رسد جنگ تازه‌ای در شرف وقوع باشد. البته ما تلاش می‌کنیم چنین جنگی روی ندهد. اما اگر هم شکل گیرد، تمام توان خود را بکار می‌گیریم به تیم دیگر شهر نرود.
در حال حاضر بارسلونی‌ها حاضر شده‌اند بابت این گلزن پرحاشیه رقمی بالغ بر 25 میلیون پوند هزینه کنند. رئالی‌ها نیز براساس اظهارات فلورینتو پرس، مدیر متمول خویش رقمی بالاتر را مد نظر دارند. اینترمیلان نیز بطور پنهان درتلاش برای برقراری ارتباط با مدیر برنامه‌های وی است و چلسی نیز از طریق کارلو آنجلوتی، مربی خویش روز گذشته ابراز علاقه کرد.
در این میان بحث من‌سیتی با توجه به خصومت‌های گذشته،‌ بخصوص سر مساله انتقال دو سال قبل کارلوس ته‌وز از یونایتد به سیتی، کینه‌ وجود دارد که باعث شده تا شیاطین‌سرخ واکنشی تندی نشان دهند.

 


وین رونی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که با شیاطین سرخ ۵سال دیگر قرارداد می بندم 

               اما 

این کار حاشیه ای هم داشت. 

تجمع هواداران خشمگین منچستریونایتد مقابل خانه رونی

به گزارش نشریه گاردین، باشگاه منچستریونایتد تاید کرد که امروز با پل استراتفورد، مدیر برنامه های وین رونی، جلسه ای برگزار خواهند کرد تا در مورد احتمال ماندن این بازیکن در الدترافورد برای آخرین بار مذاکره کنند.

این در حالی است که شب گذشته 40 هوادار خشمگین منچستریونایتد که از رفتاررونی در مدت اخیر و احتمال پیوستن او به منچسترسیتی ناراحت بودند، در مقابل خانه او تجمع کردند. شاهدان عینی گزارش دادند که این عده پلاکاردی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود:"اگر به سیتی بروی، کشته می شوی!" آنها این جمله تهدید آمیز را روی در گاراژ خانه رونی با اسپری های رنگی نیز نوشتند.

دیوید گیل، مدیر اجرایی باشگاه امروز با استراتفورد ملاقات خواهد کرد تا از تمایل فرگوسن برای حفظ رونی با او صحبت کند. سرمربی اسکاتلندی جدایی این مهاجم 24 ساله از شیاطین سرخ را یک اشتباه بزرگ می داند که موجب خواهد شد این بازیکن در ادامه دوران بازی اش به خاطر آن حسرت بخورد.

یکی از مشکلات یونایتدها برای حفظ رونی پول های هنگفتی است که باشگاه های دیگر برای به خدمت گرفتن او پیشنهاد داده اند. باشگاه منچسترسیتی حاضر است دستمزدی معادل 260 هزار پوند در هفته به این ملی پوش انگلیسی بپردازد.

در حالی باشگاه های بزرگی مانند رئال مادرید و بارسلونا برای خرید این بازیکن ابراز تمایل کرده اند اما گفته می شود رونی به علت کار تلویزیونی همسرش و همین طور بیماری دخترش، ترجیح می دهد در انگلیس بماند.

از سوی دیگر استراتفورد رابطه نزدیکی با برایان ماروود، دارد، کسی که مسئول انجام مذاکرات برای خرید بازیکن های جدید در منچسترسیتی است و این مسئله نیز احتمال حضور رونی در ایستلند را افزایش می دهد.

نظرات 2 + ارسال نظر
هومن سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 18:29 http://hmdk.mihanblog.com

مطلب رو خیلی زود میزاری. آفرین خیلی از سایت ها هنوز صحبت های سر الکس رو منتشر نکردند. مرسی

مهسا پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 13:24 http://love123.blogsky.com

به تیپت نمیخوره فوتبالو دوست داشته باشی خیلی خوب به ما سری بزن عاشقانه .....................
بببببببببببببباااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییی
تا
هههههههههههههههههااااااااااااااااااااییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد